شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
نوع سنسور
قطر سنسور (mm)
فاصله حساسیت (cm)
نوع خروجی
وضعیت خروجی
نوع اتصال

سنسور نوری استوانه ای

    سنسور نوری استوانه ای در صنعت بسیار مورد توجه می باشد. در واقع سنسور ها می توانند بسیار کارامد در کارخانجات و تولیدی ها باشند. روش کاری سنسور نوری استوانه ای به این صورت است که به وسیله ی نوری که از خود ساطع میکند و برگشت آن می تواند تشخیص دهد که آیا جسم در مقابلش قرار گرفته و یا خیر. در واقع سنسور نوری استوانه ای به برق متصل است و نور مادون قرمز تولید می کند و با تاباندن نور مادون قرمز بر روی جسم، جسم مقداری از این نور را به خودش جذب می کند و مابقی را بازتاب می کند.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

سنسور نوری استوانه ای

سنسور نوری استوانه ای با گرفتن بازتاب نور ارسالی از جسم می تواند تشخیص دهد که جسمی در مقابلش می باشد و حال می توانیم دستورات بعدی را نیز به کار بگیریم و اگر جسمی وجود نداشته باشد آن بازتاب انجام نمی گیرد و سنسور نوری استوانه ای از نبود جسم اطلاع پیدا می کند و دستوری صادر نمی شود. به این صورت سنسور نوری استوانه ای را می توانیم در بخش های مختلف صنعتی به کار بگیریم.

خرید سنسور نوری استوانه ای

خرید سنسور نوری استوانه ای در بخش صنعت های مختلف کمک بسیاری به ما می کند. بسیاری از صاحبین کارخانه ها در سراسر کشور خرید سنسور نوری استوانه ای را انجام می دهند و در قسمت های مختلف از جمله تولید و بسته بندی از آن استفاده می کنند.

فروش سنسور نوری استوانه ای

فروش سنسور نوری استوانه ای به همین نام و یا نام حسگر فوتوالکتریک و یا چشم الکترونیکی نیز انجام می گیرد. سنسور نوری استوانه ای در بردارنده ی اپتیک با الکترونیک می باشد. توجه داشته باشید که سنسور نوری استوانه ای با برق کار می کند. فروش سنسور نوری استوانه ای در فروشگاه تهران اتوماسیون به صورت کاملا با اورجینال عرضه می گردد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()