شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)

رله حالت جامد (SSR)

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

فروشگاه تهران اتوماسیون در زمینه تولید و فروش انواع محصولات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی یکی از فروشگاه های مطرح و بنام محسوب میشود زیرا تمامی محصولات موجود در این فروشگاه همگی از میان بهترین برندها انتخاب شده اند که  از عمر و دوام طولانی و همچنین عملکردی بسیار مناسب برخوردار هستند.

یکی از انواع تجهیزاتی که در سیستم های اتوماسیون صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد رلهحالتجامد (SSR) میباشد. اما رلهحالتجامد (SSR) چیست؟ رله حالت جامد که به آن SSR نیز گفته میشود در واقع یک المان سوئیچینگ الکترونیکی میباشد که با سیگنال کنترلی امکان جریان ولتاژ بیشتر و بزرگتر را به راحتی فراهم می آورد. عملکرد این رله مشابه با عملکرد رله های از نوع الکترومکانیکی میباشد با این تفاوت که هیچ قسمت متحرکی در این دسته از رله ها وجود ندارد و همچنین نسبت به رله های الکترومکانیکی از ابعاد کوچکتری نیز برخوردار میباشند. همین موضوع یعنی عدم متحرک بودن قطعه این مزیت را بوجود آورده تا عمر و دوام طولانی تری داشته باشد.

پارامترهایی که برای خرید ‌رله حالت جامد (SSR) باید لحاظ گردد

یکی از پارامترهایی که باید برای خرید رله حالت جامد یا همان SSR باید لحاظ شود محدوده و همچنین نوع ولتاژ کنترلی بمنظور قطع و وصل SSR‌ میباشد. ولتاژی که به هر دو سر خروجی ها متصل میگردند و در دو حالت AC و DC  میباشند باید مد نظر قرار گیرند. از دیگر پارامترهایی که باید نسبت به آن توجه شود جریان حداکثری قابل عبور از سوئیچ الکترونیکی در قسمت خروجی میباشد.

به طور کلی و پس از توجه به موارد بالا باید به برند و همچنین مدل رله ای که قصد خرید آنرا دارید نیز توجه داشته باشید. باید از میان برندهای موجود یک برند مناسب را انتخاب نمایید که بتواند تناسب خوبی را با دیگر تجهیزات برقرار کرده و همچنین از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار باشد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()