شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
قطر سنسور (mm)
فاصله حساسیت (mm)
نوع خروجی
وضعیت خروجی
نوع اتصال

سنسور القایی استوانه ای

سنسور القایی استوانه ای شکل (cylindrical inductive sensor) به طور کلی به دو دسته Shielded و Unshielded تقسیم می شوند. فاصله حساسیت دسته دوم سنسور القایی استوانه ای نسبت به نمونه های مشابه خود بیشتر است. سنسور القایی استوانه ای ارائه شده در تهران اتوماسیون از قطر 4 میلیمتر تا 30 میلیمتر در دسترس مشتریان است. همه این محصولات سنسور القایی استوانه ای دارای درجه حفاظتی IP67 می باشند.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

سنسور القایی استوانه ای

سنسور ها انواع بسیار مختلفی دارند که هر یک در بخش های مختلفی می تواند به ما کمک کند. یکی از انواع سنسور ها سنسور القایی می باشد که آن هم دارای انواعی از جمله سنسور القایی استوانه ای می باشد. سنسور القایی استوانه ای به صورت غیر تماسی می باشد و می تواند در اکثر صنعت ها کاربرد داشته باشد. روش کاری سنسور القایی استوانه ای بر اساس مدار مغناطیسی می باشد. سنسور القایی استوانه ای در مقابل فلزاتی که در مسیرش قرار می گیرند واکنش نشان می دهد و با فرستادن یک پیام الکتریکی به دستگاه کار های لازم انجام می گیرد. در واقع در سنسور القایی استوانه ای میدانی الکتریکی غالب است که می تواند فلزات را تشخیص دهد. در سنسور القایی استوانه ای سه بخش داریم که اجزای آن را تشکیل می دهد که عبارت اند از اسیلاتور، اشمیت تریگر و تقویت خروجی. در سنسور القایی استوانه ای ایجاد میدان مغناطیسی وظیفه ی اسیلاتور می باشد.

خرید سنسور القایی استوانه ای

برای خرید سنسور القایی استوانه ای به دامنه ی میدانی آن دقت کنید و همین طور سنسور القایی استوانه ای در ابعاد مختلفی وجود دارد که می توانید انواع مختلف آن را تهیه کنید. در زمان خرید سنسور القایی استوانه ای توجه داشته باشید که سنسور القایی استوانه ای برای غیر فلزات غیر کاربردی بوده و فقط فلزات را تشخیص می دهد.

فروش سنسور القایی استوانه ای

فروش سنسور القایی استوانه ای از طریق فروشگاه های تجهیزات و قطعات اتوماسیون صورت می گیرد که در سراسر کشور وجود دارد. وجود سنسور ها در زندگی روزمره باعث پیشرفته شدن کار ها و سرعت بالا و کیفیت بهتر می باشد. فروشندگانی برای فروش سنسور القایی استوانه ای وجود دارند که می توانید خرید خود را از آن انجام دهید. فروشگاه تهران اتوماسیون انواع سنسور ها را در مجموعه ی خود داراست.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()