شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
ابعاد سنسور (mm)
فاصله حساسیت (mm)
نوع خروجی
وضعیت خروجی
نوع اتصال

سنسور القایی مکعبی

    سنسور القایی مکعبی شکل برای فضاهایی که امکان نصب مدل های استوانه ای شکل نیست طراحی شده اند. سنسور القایی مکعبی در ابعاد گوناگون موجود می باشد که فاصله حساسیت نمونه های بزرگ این دسته تا 50 میلیمتر نیز می رسد در نتیجه در جایی که فاصله حساسیت زیاد مورد نیاز است و محدودیت فضای نصب وجود ندارد از سنسور القایی مکعبی استفاده می شود.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

سنسور القایی مکعبی

    استفاده از سنسور ها در زندگی امروزه توانسته بسیار کاربردی باشد. می توان در بخش هایی از کار بجای استفاده از نیروی کار از رباتیک و دستگاه هایی استفاده کرد که به صورت کاملا دقیق و سریع عمل کنند. از انواع سنسور ها، سنسور القایی مکعبی می باشد. عملکرد سنسور القایی مکعبی به این صورت است که توسط اسیلاتور که قطعه ای در آن است یک میدان الکتریکی مغناطیسی به وجود می آید که این میدان مغناطیسی می تواند فلزات را تشخیص دهد و در مواردی برای تشخیص مورد استفاده قرار گیرد. شکل سنسور القایی مکعبی همان طور که از نامش مشخص است به صورت مکعبی می باشد. از انواع سنسور القایی می توان سنسور القایی مکعبی ، سنسور القایی فشار بالا و سنسور القایی استوانه ای را نام برد. سنسور القایی مکعبی فقط برای تشخیص فلزات می باشد و برای جنس های دیگر از قبیل شیشه و پلاستیک و چوب و... توانایی تشخیص ندارد.

خرید سنسور القایی مکعبی

    خرید سنسور القایی مکعبی می تواند در بخش هایی که نیاز به تشخیص فلزات و جداسازی آن هاست مورد استفاده قرار بگیرد و یا در رباتیک برای دستور انجام مراحلی بر روی فلزات بتوانیم از سنسور القایی مکعبی استفاده کنیم. در زمان خرید سنسور القایی مکعبی به برد میدان آن دقت شود زیرا شرکت های سازنده سنسور القایی مکعبی را با برد های متفاوت ارائه می دهند که در قیمت های مختلفی هم می باشد.

فروش سنسور القایی مکعبی

    فروش سنسور القایی مکعبی می تواند در صنعت کشور نقش بزرگی را ایفا کند و به کار های مربوطه راحتی و سهولت ببخشد. پس با توجه به فروش سنسور القایی مکعبی به صورت گسترده در سطح کشور می توان قدم مهمی در پیشرفته شدن تجهیزات برداشت که در این میان فروشگاه هایی مانند فروشگاه تهران اتوماسیون انواع سنسور را عرضه می دارند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()