شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده

سنسور نوری مکعبی

    سنسور نوری مکعبی برای تشخیص اجسام به کار می رود. سنسور نوری مکعبی برای تشخیص و اندازه گیری فاصله ها به کار می رود که می تواند در بخش تولید بسیار مهم باشد. با استفاده از سنسور نوری مکعبی می توان از وجود یک شیء و یا عدم وجود آن اطلاع پیدا کرد و به این ترتیب می تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. در اکثر سنسور نوری مکعبی نور فرستنده از نوع مادون قرمز می باشد و عمل تشخیص نور برگشتی از جسم هدف توسط بخش گیرنده آن انجام می پذیرد.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

سنسور نوری مکعبی

برای استفاده از سنسور نوری مکعبی باید به برق متصل باشد تا بتواند امواج نور را از خودش ساطع کند. با استفاده از سنسور نوری مکعبی می توانیم در شرکت های تولیدی مختلف و قطعات استفاده ی مناسبی از آن داشته باشیم و با استفاده از آن در دقت و سرعت کار به طور بسیار چشمگیری پیشرفت کنیم.

خرید سنسور نوری مکعبی

خرید سنسور نوری مکعبی را اغلب صنعتگران برای کارخانه های خود مورد استفاده قرار می دهند که می تواند در خودرو سازی و در کارخانه ی تولید ظروف پلاستیکی و بسیاری از موارد از آن استفاده کرد. با خرید سنسور نوری مکعبی شما نیاز عمده ی کار و نیروی کار را می توانید برطرف سازید.

فروش سنسور نوری مکعبی

فروش سنسور نوری مکعبی و انواع سنسور ها را باید از فروشگاه های مخصوص به این تجهیزات خریداری کنید. امروزه شرکت ها و فروشگاه های بسیاری کار فروش سنسور نوری مکعبی را انجام می دهند که در صورت اطمینان به این فروشگاه ها و با توجه به قیمت می توانید خرید خود را انجام دهید. معمولا سنسور نوری مکعبی به صورت عمده و در تعداد نیز خریداری می شود که لازمه ی دقت در خرید می باشد. فروشگاه تهران اتوماسیون خرید مطمئنی را برای شما به ارمغان می آورد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()