شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
قطر سنسور (mm)
فاصله حساسیت (mm)
نوع خروجی
وضعیت خروجی
نوع اتصال

سنسور القایی فشار بالا

    سنسور القایی فشار بالا (High Pressure) از خانواده سنسورهایی هستند که تحت فشار بالای محیط می توان از آنها استفاده نمود. سیلندرهای (جک) هیدرولیکی از جمله مصارف سنسور القایی فشار بالا می باشد. سنسور القایی فشار بالا طراحی خاصی دارند تا بتوانند عمری طولانی در شرایط سخت محیطی داشته باشند و جنس بدنه انواع سنسور القایی فشار بالا عموما استیل ضد زنگ می باشد.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

سنسور القایی فشار بالا

    سنسور نوعی حسگر است که المان ها را به صورت الکتریکی به مرکز دستگاه انتقال می دهد و بعد می تواند عملکردی را توسط دستگاه های مختلف داشته باشیم. سنسور ها در انواع مختلفی می باشند که سنسور القایی فشار بالا برای تشخیص فلزات و یا سنسور دما برای دما سنجی و دیگر سنسور ها که هر کدام می توانند در تشخیص و اندازه گیری و... به ما کمک کنند و کارهایی برای ما انجام دهند که شاید از دسترس ما خارج است.

خرید سنسور القایی فشار بالا

در زمان خرید سنسور القایی فشار بالا ، فشار مقاومتی سنسور باید بالا باشد و لازمه ی این جنس سنسور است که باید از فلزات محکم و فولادی ساخته شده باشد. در هر صورت خرید سنسور القایی فشار بالا برای خودرو سازی با پرچ زنی قطعات کوچک با هم متفاوت است و در سایز های مختلف می باشد و فقط عملکرد یکی دارد.

فروش سنسور القایی فشار بالا

فروش سنسور القایی فشار بالا در تولیدی ها مانند پرچ زنی و تشخیص موقعیت فلزات می توان صورت گیرد. فروش سنسور القایی فشار بالا در فروشگاه تهران اتوماسیون به صورت کاملا حرفه ای صورت می گیرد.

کاربرد سنسور القایی فشار بالا

    سنسور القایی فشار بالا نوعی سنسور برای تشخیص فلزات می باشد. تشخیص فلزات در سنسور القایی فشار بالا با استفاده از تشکیل میدان مغناطیسی شکل می گیرد. با استفاده از سنسور القایی فشار بالا کارایی بالاتری خواهیم داشت. در خودرو سازی نیز برای پرچ زنی و نصب قطعات از سنسور القایی فشار بالا استفاده می شود. در سنسور القایی فشار بالا از طریق رام دستگاه متوجه می شود که قطعه ی مورد نظر سرجای خودش قرار گرفته یا نه و در صورتی که محل قرار گیری آن مناسب باشد عملیات انجام می گیرد. برای حرکت رام در سنسور القایی فشار بالا یک سیلندر هیدرولیک وجود دارد که رام را به حرکت در می آورد.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()