شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
ابعاد (میلیمتر)
نوع ورودی
نوع خروجی
نوع عملکرد
ولتاژ تغذیه

کنترلر دما آنالوگ

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

کنترلر دما یکی از ابزارهای سنجش دما در مراکز صنعتی محسوب میشود که برخی از آنها آنالوگ و برخی دیگر دیجیتال هستند. کنترلر دما آنالوگ بر خلاف کنترلرهای دیجیتال از هیچگونه صفحه نمایشگر دیجیتالی برای اعلام دمای محیط برخوردار نیست و  اعلام دما با عقربه های آن انجام میشود. کنترلر دما آنالوگ از دقت تقریبا کمتری نسبت به کنترلرهای دیجیتال برخوردار است زیرا همانطور که گفته شد نمایش عدد به دست آمده توسط عقربه های آن انجام میشود که به طبع عقربه از دقت کمتری نسبت به صفحه نمایش  دیجیتال برخوردار است. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد با استفاده از کنترلر آنالوگ هزینه های مالی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا خواهند کرد که این موضوع یک ویژگی بسیار مهم برای آن محسوب میشود.

کاربرد کنترلر دما آنالوگ

کاربرد کنترلر دما آنالوگ امروزه در ساختمان ها و منازل قدیمی بسیار زیاد است و میتوان به راحتی این نوع کنترلر را در این ساختمان ها مشاهده نمود. بیمارستان ها، هتل ها، منازل و ... همگی از کنترلر دمای آنالوگ بهره میبرند. البته برای تشخیض این موضوع که کنترلر آنالوگ در چه مکانی میتواند مورد استفاده قرار گیرد به تشخیص اصولی و کارشناسی نیاز دارد و باید از افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه بالایی دارند مشاوره و اطلاعاتی را قبل از خرید به دست آورید.

کنترلر دما آنالوگ  را انتخاب کنیم یا دیجیتال؟

همانطور که گفته شد بهتر است برای خرید کنترلر ابتدا مشاوره ای را دریافت نمایید تا بهترین نوع کنترلر متناسب با شرایط به شما معرفی شود. اما این نکته حائز اهمیت است که اگر قصد دارید تا از کنترلر در محیط های مسکونی یا مراکزی که به سنجش دمای چندان با دقتی نیاز ندارند استفاده کنید میتوانید به راحتی کترلر آنالوگ را انتخاب نمایید. همچنین اگر قصد دارید تا هزینه های مصرف انرژی را کاهش دهید پیشنهاد میکنیم تا کنترلر آنالوگ را تهیه کنید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()