شماره تماس مستقیم : ۳۳۱۱۷۷۲۳ ۰۲۱
0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)

تاچ پنل زیمنس

     پنلهای لمسی شرکت زیمنس آلمان به سه دسته Basic Panel (تاچ پنل پایه) Comfort Panel (تاچ پنل با کاربری راحت) و Machine level visualization تقسیم بندی می شود.

     پنل های پایه SIMATIC HMI نسل دوم با عملکردهای پیچیده خود، سری های پایه ایده آل برای کاربردهای ساده HMI هستند.این سری دستگاه ها پنل هایی با نمایشگرهای 4، 7، 9 اینچی و 12 اینچی و عملکرد ترکیبی کلید یا لمسی ارائه می دهد.

     پنل های راحتی HMI SIMATIC برای اجرای برنامه های تجسم با کارایی بالا در سطح ماشین طراحی شده اند.عملکرد بالا، عملکرد و رابط‌های یکپارچه متعدد بیشترین راحتی را در برنامه‌های پیشرفته ارائه می‌کند.

     از پنلهای Machine level visualization برای نظارت و کنترل تجهیزات و ماشین آلات صنعتی توسط اپراتور در  کارخانه ها استفاده می شود.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

تاچ پنل زیمنس

خرید تاچ پنل زیمنس

     شرکت زیمنس شناخته شده ترین کمپانی تولید کننده محصولات اتوماسیون صنعتی می باشد که محصولات این شرکت از نظر کیفیت و کارایی در سطح تراز اول جهان قرار دارد. تاچ پنلهای یا HMI این شرکت که انواع گوناگونی بنا به نیاز مصرف کننده دارد، موجود می باشد. جهت خرید تاچ پنل زیمنس باید مدلها و انواع آن مورد بررسی قرار گیرد تا مناسب ترین مدل انتخاب شود. بدیهی است که مدلهای پیشرفته تاچ پنل های زیمنس قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ساده آن دارد.

فروش تاچ پنل زیمنس

     فروشگاه تهران اتوماسیون وارد کننده انواع مدلهای تاچ پنل زیمنس با قیمت رقابتی می باشد. این محصول وارداتی بوده و فروشگاه تضمین می کند که محصولاتی که به فروش میرسد آکبند می باشد. جهت ثبت سفارش و خرید می توانید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()